avatar
Tarık Talan Doç. Dr. Gaziantep İslam Bilim ve Teknoloji Üniversitesi
Yayın 17 Hakemlik 41 CrossRef Atıf 74 TR Dizin Atıf 32
17 Yayın
41 Hakemlik
74 CrossRef Atıf
32 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Bilgi ve Bilgi İşleme Bilimleri

Kurum

Gaziantep İslam Bilim ve Teknoloji Üniversitesi

Popüler Yayınları

0

1

4015

Üniversite Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Memnuniyet Algıları Üzerine Bir Araştırma
Yayın Bilgisi: 2022 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.655628
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1139

0

1

1139

Dijital Öyküleme Yönteminin Meta-Analitik ve Meta-Tematik Analizi
DOI: 10.14686/buefad.706231
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1052

0

1

1052

Yayınlar

0

112

1

5002

0

488

Üniversite Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Memnuniyet Algıları Üzerine Bir Araştırma
Yayın Bilgisi: 2022 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.655628
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1139

1

1139

0

461

0

1715

0

2887

Dijital Öyküleme Yönteminin Meta-Analitik ve Meta-Tematik Analizi
DOI: 10.14686/buefad.706231
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1052

1

1052

EVALUATING THE FLIPPED CLASSROOM MODEL THROUGH THE MULTI-COMPLEMENTARY APPROACH
Yazarlar: Tarik Talan , Veli Batdı
DOI: 10.17718/tojde.803351
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1263

0

1263

Investigation of the Studies on the Use of Scratch Software in Education
Yayın Bilgisi: 2020 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.556701
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1740

0

1740

Dönüştürülmüş Sınıf Modeline İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Tarık Talan , Sevinç Gülseçen
Yayın Bilgisi: 2019 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.048
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 708

0

708

Artırılmış gerçeklik uygulamaları: Bir meta-analiz ve tematik analiz
Yayın Bilgisi: 2019 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.581424
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2067

0

2067

The Effect of A Flipped Classroom on Students’ Achievements, Academic Engagement and Satisfaction Levels
Yazarlar: Tarik Talan , Sevinc Gulsecen
DOI: 10.17718/tojde.640503
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2937

0

2937

1

4015

Yayınlar

22

1

5002

1

0

488

1

0

461

4

1

1449

10

0

2887

EVALUATING THE FLIPPED CLASSROOM MODEL THROUGH THE MULTI-COMPLEMENTARY APPROACH
Yazarlar: Tarik Talan , Veli Batdı
DOI: 10.17718/tojde.803351
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1263

3

0

1263

Investigation of the Studies on the Use of Scratch Software in Education
Yayın Bilgisi: 2020 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.556701
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1740

5

0

1740

Dönüştürülmüş Sınıf Modeline İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Tarık Talan , Sevinç Gülseçen
Yayın Bilgisi: 2019 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.048
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 708

2

0

708

Artırılmış gerçeklik uygulamaları: Bir meta-analiz ve tematik analiz
Yayın Bilgisi: 2019 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.581424
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2067

5

0

2067

The Effect of A Flipped Classroom on Students’ Achievements, Academic Engagement and Satisfaction Levels
Yazarlar: Tarik Talan , Sevinc Gulsecen
DOI: 10.17718/tojde.640503
ATIF 21 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2937

21

0

2937

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.