avatar
Durdağı Akan Doç. Dr. Atatürk Üniversitesi
Yayın 26 Hakemlik 4 CrossRef Atıf 72
26 Yayın
4 Hakemlik
72 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Yönetimi

Kurum

Atatürk Üniversitesi

Popüler Yayınları

0

2

3429

2

1

2002

3

1

1051

Öğretmen Motivasyonu Ölçeğinin Geliştirilmesi
DOI: 10.33907/turkjes.706146
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1348

3

1

1348

Yayınlar

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEĞE BAŞLANGIÇ SÜRECİNDE YAŞADIKLARI GERÇEKLİK ŞOKUNUN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.894792
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 999

1

999

Motivation in the classroom
Yayın Bilgisi: 2021 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.28.8.2
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4804

0

4804

Öğretmen Motivasyonu Ölçeğinin Geliştirilmesi
DOI: 10.33907/turkjes.706146
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1348

1

1348

0

683

Öğretmenlerin İş Doyumu Düzeyleri
Yazarlar: Mehrdad Azimi, Durdağı Akan
Yayın Bilgisi: 2019 , Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.559025
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2094

0

2094

1

1051

2

3429

0

1735

0

737

Dağıtımcı Liderliğe İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Durdağı Akan , Muhammet Emre Kılıç
DOI: 10.33907/turkjes.425590
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1827

0

1827

0

857

0

2368

0

3079

0

2837

Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Becerilerinin Okul Yöneticisi Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar: Durdağı Akan , Nurcan Şener, Murat Başar , Buket Şen
DOI: 10.29065/usakead.232405
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1836

0

1836

0

1047

0

2429

0

3132

1

2002

Yayınlar

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEĞE BAŞLANGIÇ SÜRECİNDE YAŞADIKLARI GERÇEKLİK ŞOKUNUN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.894792
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 999

1

1

999

2

0

861

Motivation in the classroom
Yayın Bilgisi: 2021 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.28.8.2
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4804

7

0

4804

Öğretmen Motivasyonu Ölçeğinin Geliştirilmesi
DOI: 10.33907/turkjes.706146
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1348

3

1

1348

Öğretmenlerin İş Doyumu Düzeyleri
Yazarlar: Mehrdad Azimi, Durdağı Akan
Yayın Bilgisi: 2019 , Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.559025
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2094

5

0

2094

3

1

1051

2

0

1735

6

0

2368

Okul Kültürü Bağlamında İlköğretim Kurumlarında Etkili Okul Değerlendirilmesi
DOI: 10.17556/jef.60703
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3079

1

0

3079

8

0

1451

6

0

2837

Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Becerilerinin Okul Yöneticisi Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar: Durdağı Akan , Nurcan Şener, Murat Başar , Buket Şen
DOI: 10.29065/usakead.232405
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1836

2

0

1836

OKUL MÜDÜRLERİ LİDERLİK STİLİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ (OMLSÖ)
Yayın Bilgisi: 2014 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.28743
ATIF 24 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2429

24

0

2429

2

1

2002

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.